Kızlar meraba 33 haftadan yazıyorum kanım hep düşük çıkıyo Ferramat kullanıyodum bugune kadar sabah 1 akşam 1 olmak üzere ama kan değerimi düzeltmedi hala düşük bu yüzden doktorum ilacımı değiştirdi ve Oroferon yazdı sabah 1 akşam 1 aynı şekilde yanlız bu bende mide bulantısı ve çarpıntı yaptı acaba aranızda bunu kullanıpta bu yan etkilerini yaşayan varmı öbürü yapmıyodu