Seyhan494 asli_kaya63 39+5 şuan hayatım kızımın ne zaman dogacagını merak etmek ve etraftaki soranlara da laf yetiştirmek ile geçiyor
Merve171214 asli_kaya63 22+2 haftalık olduk sanki bu hamileliğim daha hızlı geçiyor daha kolay geçiyor 😊
asli_kaya63 Ada022 hayırlısı olsun inşallah. Gerçekten son haftalarda değil gün insan saat hesabı yapıyor artık. Allah kolaylık versin inşallah hepimize 🤲😍
Ada022 asli_kaya63 inşallah canım ben grip oldum çok kötü hastalandım bu hafta biraz daha iyiyim diğer hafta gelse benim için daha iyi olacak iyileşmiş olurum haftaya ondan geç istiyorum Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin 🤲🏻
cagla9094 32+5iz sıcaklarla başım fena dertte ara ara ayaklarım da şişmeye başladı bebeğime bir an önce sağlıkla kavuşmak için gün sayıyorum😊
Sadecemavii B_eyaz merhaba ben de 11+0 benimde burnum ilk aydan itibaren çok tıkalıydı burdan bana bir burun bandı önerdiler dün aldım anında fark etti isterseniz siz de deneyin yaşadığım için biliyorum zorluğunu yorumu görünce yazmak istedim
B_eyaz Sadecemavii ayy evet uyuyamıyorum 2 haftadır çok kötüyüm gerçekten hangi bant adı nedir acaba eczaneden mi alacağım
Aminea asli_kaya63 bizde bugün 16+3 olduk. Cinsiyetimiz hala net değil bir doktor kıza benzetti diğeri erkeğe 😅
Sadecemavii B_eyaz bana burun bandı al dedi bir hanımefendi marka belirtmedi eşim eczaneden sorup almış anında açar yazıyordu üzerinde ve gerçekten anında rahatlattı inşallah memnun kalırsınız sizde ‘breathe right ekstra’ adı