ben bej rengini beklemiştim 1 ay kadar gelmeyince antrasitini, geçen sene haziranda 1600₺ye almıştım. hemen hrmen bir senedir kullanıyorum gayet memnunum. beklentimi karşılamayan tek şey sallanma demirleri. demir olduğu için parkede kayıyor. aslında beşiğin, ebeveyn yatağına sabitleme kemeri var sabitlesek kaymaz ama onunla da ben ugrasmadım. onun dısında her seyinden cok memnunum