Merhabalar herkese 31 haftamdayım ve neredeyse yerimden kalkamayacak hale geldim, doğum için yürüyüş yapmam gerekiyor ama lavoboya bile gitmeye zorlanıyorum, ilk beşinci ayımda başladı ama bu son iki haftadır daha da şiddetlendi sol kalçamdan başlayıp tüm bacağıma yayılan bir ağrı.
İlk başlarda magnezyum eksikliği vs diye düşündüm ilaç aldım ve maden suyu tüketmeye başladım ama fayda etmedi, uzunca araştırdıktan sonra siyatik sinir ağrısı olduğunu anladım.
Benim gibi bu ağrıları olan var mı? Geçirmek için neler yaptınız? Doğumdan sonra geçer mi?