momlife10 Yarın sat a göre 7 haftalik olucak ama 2 gün önce kese gözükmedi beta 3434 çıktı ve düzenli ilerliyor. Sizce nedenler geç döllenme dışında başka birsey olabilir mi? Aynı durumu yaşayan ya da bile beni aydınlatsın lütfenn
Nzlcncncn momlife10 benim de 6+2 de boş keseydi o kadar korkuyordum ki geçen hafta gördük ama bebeği çok şükür. O kadar ağladım ki kontrole giderken de sanki kürtaja girecekmiş gibi hazırlıklı gittim. Bebeğe yazık sende çok düşünme Rabb im hayırlısını versin güzel düşün güzel olsun benim gibi yapma sen 🌸
Aykem momlife10 evet bnımde öyleydi alttan göreü sonra 7 haftalıkmıydı 8 miydi yanlış olmasın üstten baktı.
momlife10 Nzlcncncn 1 dusugum var o yüzden çok merak ediyorum keseyi bile görsem rahatlayacak gibiyim