Tugraseda Rabiacaliskannn ilkinde neden hissetmiyorum diye ağladığımı bilirim😂 ama ikincide tam 16. Haftada pıt diye tek bir hareket hissettim. Bağırsak hareketi gaz vs değildi. Eminim bebeğimin hareketi olduğundan. Ondan sonrada giderek arttı
Sevdayaz Rabiacaliskannn 18 haftadan sonra ara ara hissediyorum ama daha çok net değil. Bir gün çok iyi hissedyorum bir gün hiç yok😂 19 haftalık olduk bugün bakalım artık başlar inşallah🌸