bdenerigokce Bunu yaşayan var mı, acile gitmeli miyim? Dünde aynısı oldu? Sanki orada bişey var gibi, bazen midemi de bulandırıyor? Sanki nefes alamıyorum gibi oluyorum gece
Btl-Als bdenerigokce Bendede oluyor kuzum ya hatta bugün Google baktım panik atakta oluyormus bende de var zatn
Pnar_nar27 bdenerigokce ilk aklıma gelen panik atak oldu. Yoğun stres yaşıyorsanız tetikliyor. Sakinleştirici vermişlerdi ben acile girmiştim aynen böyle boğazıma bişey oturdu yutkundukça gitmiyor nefes alamadım. 1 sene böule geçti kendimi bana stres veren üzen herkez den arındırdım. Kafama bişey takmadım gezdim eğlendim şuançok şükür tamamı ile geçti ama ne zaman sinir olsam nefes alamam alşm ayağım titrer direncim düşer bilşyoeum ki bu uzasa yine aynı sorunları yaşarım bu yüzden takılı kalmayın hiç bişeye
12345ipek bdenerigokce ya bendede arada oluyor sıkıntı gibi bogazım kitleniyor ksygı bozukluğu bogazımda birşey varmış gibi
12345ipek bdenerigokce acilin birşey yapacağını sanmıyorum doğum doktoruna sorsan ben antidepresan kullanıyorum
bdenerigokce 12345ipek çarşambaya randevu aldım geç mi olur 😟😔 Btl-Als gokcetugumm çocuğa zararlı mı😟 ne yapmalıyım şimdi bilemedim, yarın gidiyim mi doktoruma
gokcetugumm Troidlerde nodül olduğu için kabarıyor ilaç kullan çocuğa da zararlı ben kullanıyorum her ay kontrol ettiriyorum korkma bide ultrasona gir takip etsinler
12345ipek Btl-Als bendede panik ve kaygı bozukluğu var 7 yıldır kullanıyorum şimdi 20 haftalık hamileyim hala kullanıyorum 🥹
Btl-Als bdenerigokce Kontrol amaçlı git canım birsey yoktur ama hepimizde zaman zaman oluyor bal ye belki boğazın yumuşar bende işe yarıyor
gokcetugumm bdenerigokce kan vereceksin dahiliyeden t3 T4 troidlerime baktırmak istiyorum diyeceksin çocuğa zararı olur tedavi edilmezse
bdenerigokce 12345ipek yarın sağlık ocağında kan vericem tsh değerine baktırmak için🫶 stresten de olabilir
bdenerigokce Pnar_nar27 neyi stres yaptığımı söyleyim mi🙈 enfeksiyon oldum fitili koymyı stres yapıyorum ama ağlıyorum yani yaparken aşırı geriliyorum böyle özel bölge ile alakalı şeylerde 🥹 belki çok saçma ama gerçekten mahvoluyorum ondan mı acaba