Selamlar, forumda düşük tansiyon başlığını görünce yazmadan edemedim. Bu hafta 9. Haftadayım ben de. Benim de 9-6 ,10-5 gibi çıkıyor. Biraz tedirgin oluyorum açıkçası. dr ile de görüşmedim durumla alakalı. Tuzlu ayran yapıyorum hemen. Siz neler yapıyorsunuz ? Bu durum normal mi?