Busravezeytin Bence hiç kızmayın doktorunuz yeterli diyorsa kendinizi üzüp bebeğinizi de strese sokmayın. Ben 20. Haftamdayım hala yumurta yiyemiyorum. Kendimi hiç şartlamadım onu yemem lazım bunu yemem lazım diye. Yaptıgım tek şey sigarayı bırakmak oldu. Önceden yediğim tavuktan bile tiksindim artık yiyemiyorum. Meyve az yiyorum. Ama vitamin ilacı kullanıyorum. Bunun kalan eksikleri tamamladığını düşünüyorum. Bazen çok iştahlıyım bazende birşey yiyemiyorum. Sadece kahvaltımı aksatmıyorum onda da reçel,zeytin, peynir gibi sıradan şeyler tüketiyorum. Geceleri çok açıktıgımda süt içiyorum.