Minikkush9496 Kızlar merhaba 4+4 haftalığım 15-20 dakikadır sağ tarafımda 2-3 saniyeden bir gelen batma hissi var sağ kasığımda şu ana kadar böyle bir şey olmamıştı çok güçlü değilde hafif şekilde normalmi acaba?
Matmazelbebi Minikkush9496 Çok iş yapma bebiş çok yeni uzanmaya çalış hep.Bebek iyice tutunsun. Yanına şişe al bol suyunu iç kasıklarda, göğüste ağrı olması çok normal bu haftalarda ve devamında 🤗💕
Minikkush9496 sacmalamakizim teşekür ederim canım🙏🏻 ilk defa böyle bir şey yaşıyorum onun için tedirgin oldum
Minikkush9496 Matmazelbebi göğüsümde tık yok ne dolgunluk ne hassasiyyet ağrımda hiç yoktu dün kızımı fazla kucağıma aldım ondan sonra oldu çok endişelendim