Arkadaslar 37inci haftamdayım son 2 haftada tam kasık bölgemin olduğu yer çatladı ama nasıl bi çatlama parmak kalınlığında ve şiş birde çok canım yanıyo oturup kalkarken ilk defa böyle bi çatlak gordüm foto atmak istemiyorum o kotu bi goruntu cunku basina boyle bisey gelen var mi? Birde sezaryen olucam tam oramda ameliyat olucak ya daha zor iyilesirse diye korkuyorum