Tsrhlya Bugün çok az bi lekelenmem oldu 29.haftadayım acile gittim akıntımda vardı altan bakıp akıntı aldı ama ben tedirgin oldum bir olmaz değil mi ya
Tsrhlya Yenibirannee Yok henüz bakmadılar test sonuçlarını bekliyoruz kan ve idrar ondan sonra bakacak sanırım
gamzecgr Tsrhlya acildeki doktorlar höt biraz açıklama yaparak halletseler insan bu kadar telaş yapmıcakta işte maalesef
Tsrhlya gamzecgr Şimdi normal doğumda korktum bir ara kararsızdım normal mi sezeryan mı diye bugünden sonra sezeryan kesinlikle