ikra4533 Beta geçen hafta test yaptırdım 0.100 çıktı kimisi hayır bu değerle olmaz dedi ben normalde o gün gidecektim Dr ama biraz halsiz olunca gidemedim yarın gidecm ama evde test yaptım gebelik testi 2 çizgi ama 2. silik cikti acaba durum ne kafam karıştı