Iremdgn Kızlar 36 haftalik hamileyim yarın arkadaşın nişanı var topuklu giysem birsey olur mu giyen var miii
Yenibirannee Iremdgn hic giymedim. Nedense spor ayakkabi bile zor giyiyorum terlikle gezsem keske.. cok yüksek degilse 1 kac saatlik birsey olmaz bence ama bel ağrınız artabilir
Ikiz_annesii Iremdgn ayaginiz şişmedi mi yaa ben terlik bile zor giyiyorum olmuyor hiç bisey. Pazartesi dogumum var 25 inde abimin dugunu var topuklu giyerim diyorum ama iner umarim şişler
Muczm33 Iremdgn giyebiliyorsan bir saatlik bişey olmaz da bn 34 haftalığım spor ayakkabı bile giyemiyorum artık sürekli terlik bide ödemde çok var bemde geçen gidip kırk numara terlik aldım ondan başka bişey giyemiyorum yürüyemiyorum
Muczm33 Iremdgn giyebiliyorsan bir saatlik bişey olmaz da bn 34 haftalığım spor ayakkabı bile giyemiyorum artık sürekli terlik bide ödemde çok var bemde geçen gidip kırk numara terlik aldım ondan başka bişey giyemiyorum yürüyemiyorum