Cceylann01 gönlünüzü ferah tutun herşeyi en net şekilde bilen rabbim Rabbime sığınıp ondan hayırlısını istemek dışında elimizden bsey gelmiyor her Dr farklı bir şey söylüyor bana çok şey söylendi bilmiyorum hani o insan üzülmüyor desem yalan olur üzülüyorum ama elimden bsey gelmiyor hergunun stresli üzüntülü geçmesi bize zaten zararlı bizi geçtim karnimizdaki bebeğe de büyük stres oluyor o yüzden Rabbime sığınıp dua edip tevekkül etmek en iyisi bakalım ne olcak