Ftrhn Kızlar gecen hafta salı günü kürtaj oldum düşük yaptım. Bebeğimin kalbi durdu. Kanamam azaldı ama hala devam ediyor çok az ara ara. Ne kadar sürüyor bu kanama bilen var mı ? Bir dahaki adet ne zaman sonra oluyor ?
SosyeteMantisi Ftrhn Geçmiş olsun. benim lekelenme şeklinde 15 20 güne yakın sürmüştü . 31. Günde adet olmustum
1palyaco Ftrhn kanamam bir iki gün sürdü. 1haftaya yakında kahverengi lekelenmem oldu ama çok az miktarda. 25gün sonra da ilk adetimi oldum .
Ftrhn SosyeteMantisi aaaa ciddi misiniz ben adet kanaması gibi kısa sürüyor zannetmiştim. Bittikten ozaman bir hafta sonra tekrar normal adet mi gördünüz yani ? Size de çok geçmiş olsun 😌
zulosyazici Yaklaşık 10 gün günde 2 pedlik kanama oldu. Tam 40 gün sonra ilk adetimi olmuştum bende. Ve eklemek isterim enteresan şekilde kürtaj sonrasında yıllardır derdinden mahvolduğum regl sancıları yok olmuştu.. :)
Ftrhn zulosyazici kürtajdan 40 gün sonra mı adet oldun canım ? Şuan 8 gün oldu O zaman by kanama ufak ufak devam eder sanki benim de. Ama sonra ne zaman adet olurum çok merak ediyorum . Sonrasında inşallah yine bebiş düşünüyoruz sağlıkla inşallah
zulosyazici Ftrhn evet kürtajdan 40 gün sonra regl oldum. Allah sağlıkla yeni bir evlat nasip etsin herkese inşallah 🩷