Nurr29 Kızlar detaylı ultrasona giderken çikolata vs yemek gerekiyor mu ? Ne yapmam lazım bide 21 hafta iyi mi herkes erken diyor kafam karıştı 🥺
Yelizdurmus41 Nurr29 21-23 . Haftalar arası gidilir bende 21. Haftada gittim ideal haftalar gönlünüz rahat olsun 🙏🏻
Basakhilal Nurr29 bana randevuyu veren kahve çikolata ye gel dedi. Gitmeden öyle yaparim çünkü ne zaman gitsem yüzünü gizliyor kahve ve cikolatayla hareketleniyor:)
ms_annisko_ Erken değil , bende yeni gittim. Kahvaltını yap üstüne çikolata kahve falan ye iç öyle git ben öyle yaptım
Semasyy Nurr29 ben de iki hafta sonra giricem inşallah 21+5 olucaz ozaman bence normal doktor bana ozamana gel dedi
Gebeyim-32 Nurr29 20+2 de gittim ama bebeğim ultrasonda 21+2 gözüküyor. Girmeden süt muz yedim yan duruyodu bebeğim yüzünü yandan gördüm
Aykem Nurr29 bugun girdim bir saat önce gelmemi tok olmamı ve bebeşin sevdiği şeylerle gelmemi istedi o bir saatte yürüdüm ve yedim idrarada sıkışık olma dedi
minikmucizeemaak Nurr29 Benim randevum 2 deydi. 1 de güzelce karnımı doyurdum randevuda yarım saat 40 dk önce de çikolata be vişneli meyve suyu içtim. Pozisyonu çok iyiydi oynuyordu 10 15 dk sürdü hatta pozisyon güzelse ve sorun yoksa kısa sürüyor dediler
Nurr29 minikmucizeemaak ayy gittim bugün çikolata da yedim vişne suyu da içtim doktor uyandıramadı bi türlü vurdu biraz ama tık yoktu 😂