yeninesilanne-99 35+4 günlük hamileyim. Bi kaç gündür sol kalçama kramp giriyor ve belimede vuruyor ağrısı, bel ağrısı geçici oluyo ama kalçamdaki kramp hiç geçmiyor. Doğum belirtisi mi? Yoksa normal bir durum mu?
bsrabrna yeninesilanne-99 bence normal bi durum canım bende dd oluyordu arkama yastık yığını koyup bi şekilde rahat etmeye çalışıyordum
yeninesilanne-99 Ada022 hayır kullanmıyorum, doktoruma geçen hafta söyledim. Artık doğuma hazırlanıyor vücudun dedi ama ağrı arttı sanki bilemiyorum
Ada022 yeninesilanne-99 kramp magnezyum eksikliğinde oluyor bende de çok oluyordu magnezyum kullanmaya başladığımdan beri olmuyor hatta acillik oldum kaç kere kalçamdan bele vuruyordu ağrı çok şiddetli geliyordu bazen yatınca bile geçmiyordu
Bebegimlebuyuyorum Çok kötü bir ağrıdır ne uzaninca geçiyor ne oturunca magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor ilaç takviyesiyle geçiyor çok şükür