Ben de 24 haftalığım 1 aydır enfeksiyonla uğraşıyorum, 1 toz 1 kutu da antibiyotik içtim ama asla fayda etmedi, sürekli Sarı akıntım var kokusuz. Ama kaşınıyor ve sivilce gibi şeyler var canım aşırı yanıyo vajinanın etrafı hep yara olduğu için idrar yapınca ve durulayınca aşırı yanıyor.. yürümek daha da beter ediyo tahriş ediyor. Önerisi olan varsa alırım🥲 krem ne kullandınız bana krem vermedi 🥴