Folik asit kullanıyor musunuz? Ben de düzenli olarak vitaminlerime başladığım haftamda yani 13+5. Haftamda ishal olmaya baaşladım. Ve inanılmaz kötü bir durum. Cünkü ayni sekilde gaz problemi de olunca ishal de olunca ikisi bir arada olmuyor 🤣 folik asitide düzenli kullanamadım ama bu ictigim vitaminlerde de folik asit varmış