kucukbebek 39+0 haftalığız belirtim hiç yok😅 sizde durumlar ne kızlar, ne zaman gelicek acaba bebişler🩵ilk hamileligimde kizim 40+5 gelmişti
bendeanneoldum_ CnsLpsNc hiç belirti olmayınca sezeryana mı aliyolar benim de 38+0 haftalık ne olur bilmiyorum doktor bişey de demedi ama baklm
Ada022 CnsLpsNc açıklık yok mu sezeryan için 40 haftaya kadar bekliyor bazı doktorlar yada suni sancı ile normal doğum başlatıyor açıklık varsa
CnsLpsNc kucukbebek ilk doğum olacak evet iri bebek de olduğu için zorlamayalım diye düşündük ama kafam müthiş karışık hala. Hakkımızda en hayırlısı neyse o olsun sezeryan gününe kadar kendi sancılarım gelirse ne ala
kucukbebek Suleozkan Hadi hayirlisinlan insallah kavusursun canim bebegine, nisan geldikten sonra bekleniyo mu. Beniim suyum gelmisti ilk hamileligimde
Suleozkan kucukbebek aminn sende sağlıkla kavuşursun inşallah nişandan sonra bekleniyor su gelecek yada sancı
kucukbebek CnsLpsNc Bende sezeryandan korkuyom😅 zaten yurtdisindayim sonuna kdr normal, ters birsey olursa anca o zmn sezeryan