Afra08 295 ti 2 gün sonra tekrar test yaptırdım 195 e düştü yarın doktora gidicem ne olucak şimdi düşük mü dış gebelik mi yoksa düzelir mi yaşayan var mı
EbruBoluKaya Afra08 aynı yerde mi yaptırdınız testleri? Kimyasal gebelik gibi duruyor değer düşmeye başlamış
Samiree Afra08 dis gebelik olunca normal gebelik gibi artim oluyor azalma olmuyor. Kimyasal gebelik gibi bende de oyle olmustu. Ama her hastanenin de kendi limitleri vardir.2 gun sonra ayni yerde yeniden yaptirin insAllah bisey olmaz