Bennomuyum Kızlar merhaba elimde 160tane sleepy bebek bezi var 1 numara ama paketi acınca cok kücük geldi gözüme bi an elim kadar boyutu 160 tane fazla mı sizce yoksa yeterli mi
Nurr_22_22 Bennomuyum ilk zaman çok gidiyor bez bende 2 ay kadar sleepy kullandım hatta 2 numarayı daha çok kullandım ama Molfix daha iyi tasma pişik yapmadı kalıbı daha geniş
Bennomuyum Nurr_22_22 bebeğin iri olucağını söyledi doktor 36 haftalık 3350 kg şuan 4 kg ye yakın doğarsa 1 numara bez kücük kalır mı sizce
Nurr_22_22 Bennomuyum uzun süre kullanamazsiniz kızım 3100 kg doğdu ona rağmen uzun süre 1 numara kullanamadım
Bennomuyum Paramedik16 hayır 1 numara daha almicam zaten ama sorduğum soru şu 4 kg bir bebek için sleepy 1 numara bez küçük gelir mi sizce? Yokda tabiki 2 numaradan devam edicem
Paramedik16 Bennomuyum bence küçük gelir yada ucu ucuna filan olur benim bebeklerim prematüre doğdu primanın 0 numarasını kullandık sleeppynin 1 numarasıyla aynı boyutta şuan 7 kiloya yakınız 3 numara kullanıyoruz elimizdekileri bitince 4 e geçicez mesela