Fik benim de çok ağrım var ara ara ağrı geliyor şuan belimin ortası kopacak gibi ama nst de çıkmıyor canım. doktorlar sürekli farklı farklı birşey söylüyor kafana takma sağ salim doğar Allah’ın izniyle benim de oğlumda karın çevresi geriden geliyor diye o kadar korkuttular çok şükür sağlıklı bir bebekti inşallah senin de öyle olur 36. haftada açılma olsun diye neden uğraşıyorsunuz sancı var diye mi