Benim ikinci bebeğim park yatak daha mantıklı şimdiki bebeğimede anne yanı Hamak beşik alıcam küçük idare eder oğlumda hep anne yanı beşiği normal büyük beşik aldık beşiği oğluma yatak yaptık büyüyen beşikti anneyanı da sağlam yeri kalmadı en mantıklısı hamak geldi bana en azından yerde kaplamıyor ☺️ şimdi ikisinde çocuk odası yapıcam nasipse mentosseri yatak odası takımı almayı düşünüyorum