Herayy Kızlar betam 1 Ağustosta 832 idi bugün kahverengi lekelenmek oldu beta verdim 3289 çıktı. Doktor keseye baktı beta normal dedi
ladyax Herayy farklı hastanelerde mi verdin her 2 günde bir %60 lık bir artış olması gerekiyor doktor sağlıklı dediyse gerisi boş
Herayy ladyax aynı hastanede verdim 8 gün arayla, doktor kese var beta normal dedi ama başka doktora yazdım o düşük dedi
ladyax Herayy çok sağlıklı artmamış gibi duruyor ama belli olmuyor canım her gebelik farklı oluyor en iyisini doktorun bilir inşallah gönlüncedir her şey 🙏🏻