Merhaba güzel anneler biz 16+1 olduk💕 benim bebişlerin cinsiyeti belli oldu. İlk başta üçü de erkek dedi bir doktorum sonra 2 erkek bir kıza benziyor dedi kız olmasına çok sevinmiştim,sonra bugün kesinleşti üçü de erkekmiş. 🥹🥹 doktorum futbol takımı kurarsınız diyor.