Arkadaşlar 31+5 haftalık gebeyim bugün kahverengi akıntı sebebiyle 3 gün rapor verdiler. 32+0 da raporlu oluyorum yani. Çalışır almak istiyordum, birde araya hafta sonu giriyor 32+3 pazartesi oluyor çalışır raporu alabilir miyim? O 3 günüm izinden mi düşülecek kafam çok karıştı ne yapmam lazım. Cuma günü raporluyken gidip çalışır alamam herhalde