Elisaaa1 Var mı belirtileriniz benim 2 gün önce sağ kasığıma bıçak batırıyormuşum gibi bir ağrı girdi ve akıntım var geçen ay çok umutluydum sürekli test verdim tutmayınca hayal kırıklığına uğradım bu ay adeti beklicem sizde durumlar nasıl ?
Feryyy Elisaaa1 ah benimde 18-19 arası inşallaj benim klasik her adet öncesi pms dönemini ağır yaşıyorum yine öyle gibi geldi yani anlayamıyorum yumurtlamayıda değerlendirdim ama yasadıklarım hem gebelik belirtisi dicem ama değil de yani her ay yaşıyorum zaten bu belirsizlik yoruyor umarım herkese hayırlısını sağlıklısını nasip eder rabbim💓🌸
Mervecan1 Elisaaa1 benimde bat 16. Çok nadir bazen sanki değişik bı kasık ağrısı oluyo belirgin değil ama hissediyorum. Sonra geciyo. Bilemiyorum hayırlısı diyelim rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🫶🤲
Kivircik01 Benim bat 16 dünden beri kasık ağrısından sürünüyorum o derece aynı adet olacak gibi ama daha şiddetli bende bekliyorum çok test yağınca psikolojim bozuluyor
Mercimekannesi-2016 Kızlar benimde bat 16 ama ben aşılama yaptırdım inşallah hepimizin hakkında hayırlısı olur 🙌
Elisaaa1 Mervecan1 aynen benimde arada oluyor geçiyor ama insanların dediği gibi bir göğüs ağrım da yok umutsuzum 😢
Birhayalimvr Benimde 16si klomen +catlama ignesi kullandim belimde ve ara sira gelip giden kasik agrisi disinda birseyim suan yok aa birde sulu az beyaz akinti
aykar Bat 17 yumurtlama ve çatlamayı testle takip ettim reglim bitikten 5 gün sonra çatladı yumurtlamadan sonra 14. Gün test yapmamak için kendimi zor tutuyorum