Sehriban__ 35+7 de ve o civarlarda özel aracıyla uzun yol yapan ve doktorunnun izin verdiği kişiler varmı böyle bi tecrübesi olan yazabilir mi
Bernasnli Sehriban__ 30 da 7 saatlik gittim doktor 2 saatte bir mola dedi ama senin ki baya ileriymiş
cokkasmabeabi Sehriban__ ilk gebelikte yaptım. 6 saatlik yolu gittim geldim sorun yaşamadım. Bu gebelikte yapmam ama.
Sudemude Cok zor olur bencs 45 dk ucak yolcugunda ayak ödeminden 2 gün kendime gelememiştim 30 haftalıkken araba yolculugu bic düşenemiyorum