haticeyavas 32+1 haftalık hamileyim.2 gündür göğsümün altına bıcak saplıyorlar sanki oyle acı hissediyorum.Karnımın tam şişmeye başladıgı yerle göğsümün arası .Bebek ağırlaştıkca olan baskıdan kaynaklı oldugunu düşünüyorum.Önerisi olan var mı ne yapmam lazım
BadeKolcu Nefes derin alamıyorum bende batıyor acıyor. Gaz da yapabiliyor çıkardığımda geçiyor gibi hissediyorum. Büyüyor ve baskılardan da oluşuyor bence.