Kızlar kızçem 40 haftalık oldu ama hiç sancım açılmam yok bekliyoruz. 2 gün önce nişanım geldi. Doktora gittik açılma yok bi belirti yok dedi. 2 gündür vajinama bıçak batması oluyor ve nişan gibi yapışkan ama sarı renkte parçalar geliyor. Başına gelen var mı ve ne zaman doğum başlar bi fikrini var mı?