Kızlar iki gündür artık arşa çıktı ağrım resmen çatım ayrılacak adım atamıyorum neredeyse o derece. sızlıyo resmen cuma kontrolüm var dayanayım diyorum ama korkmuyorum da değil hani. Böyle aşırı ağrısı olan var mı doğum belirtisi felan değildir dimi bu ya.