Ay benim sonucumda da her şey normal yazıyo ama doktor bi değerin hafif yüksek çıkmış 6-7 binlik kan ver net olsun dedi dhjdjd bana para tuzağı gibi geliyo anlaşmalı old yeri önermiş bi de bilmiyorum ilginç bu tarama testleri için de yanlış sonuç veriyo diye de ekledi madem öyle hiç yaptırmayalım kafamıza da takılmasın