kubraayman bende de oldu bebişinin pozisyona göre hareket ediyorsa olabilir
Yani başı ve ayakları kaburgaya doğru baskı yapıyor, buda ağrıya batmaya sebep oluyor bazen nefesim kesiliyor sanıyordum kaburganin içine içine itiyordu, itiyormuş yani
Ben çok gebede aynı şikayeti duydum