Kubrakocerr canım bende o ilacı kullanıyorum hiçbir rahatsızlığım yok ama doktor süreci hızlandırsın diye verdi. Benim de geçen ay adetim bittikten 1 hafta sonra kahverengi lekeler gelmişti. Ve şuan adetim 3 gün geçti beklemedeyim 🤗🤗 Allahım herkesin gönlüne göre versin 🙏🏻🤰🏼🐣❤️