Krdln_ 20. Haftama giricem nasıl dogurucam diye çok stresim kan aldırmaktan bile korkuyordum normalde o yüzden normal Doğum veya sezeryan Doğum tecrübelerinizi dikişlerinizi acılarınızı iyi yanlarını yazabilir misiniz kızlar kafamda deli sorular 💁🏼♀️💁🏼♀️💁🏼♀️
Emell Krdln_ canım şimdi şöyle bisey var. Normal doğumu epizyotomi olmadan yapabilirsin.perina masajı ve kegel egzersizi sayesinde. Araştır uygula ve cesaretli ol
serry Benimde en korktuğum oydu ama doktorum sağolsun rahatlattı :) o bölgeyi zaten lokal olarak uyuşturup kesi ve dikişi yapıyolarmış. Ama denildiği gibi epizyotomi herkeste olacak diye bir şey yok perine masajı çok etkili doktoruna danışıp öğrenebilirsin :)