bebegimibeklerken_ yaaaa aklıma o ilk günüm geldi 🙈 keseyi görmeye gitmiştim 5+5 de 🙈 doktorum ultrasondan baktı dedi ki kese yok ben yıkıldım resmen ne yani kürtaj mı olcam ilaç mı içicem demeye başladım bayılcaktım 😔 sonra dur bi sakin ol net bişey yok dedi, alttan mı bakalım haftaya mı gelmek istersin dedi ben alttan bakalım dedim zaten bazen görünmüyormuş ultrasonda alttan bakılır diye gitmiştim 🤷♀️ alttan baktık ve minik fasulyem ordaymış çok şükür 🙈 inşallah sağlıklı haberler alırsın canım🫶