Melisss12 Kızlar merhaba adetim 3 gün gecikti akıntım fazlalaştı ve kahverengi ara ara leke şeklinde geliyor bugün idrar testi yaptım ama negatif çıktı kan testi yaptırmalımıyım? Yada adet kaç gün geçtikten sonra net çıkıyor acaba
1palyaco Melisss12 ben adet olacağım gün yapmıştım erken gebelik testi pozitif çıkmıştı. Yarın ver istersen bence kan .