Selam kizlar ben isvicrede yasiyorum 38+1 haftalik hamileyim kontrollerim 2hafta önce bitti artik dogumu bekliyorum sorum su türkiyede olanlar nst ye giriyor haftada birkac gün galiba burda hic öyle bir sey yasamadim ben normalmi bu yurt disinda ilk gebeligim tr den gelin geldim o yüzden bilmiyorum merak ettim