kivircik1anne Kızlar tam 39 gün oldum yani 5+4 yarın kontrolümüz var keseyi görmek için. Az önce uygulamalarda kalbini duydum. Sizce yarın drda da duyar mıyım? Siz ne zaman duydunuz?
Elcoo123- kivircik1anne İlk olarak keseyi göreceksiniz tekrardan kalp atışı için çağırır doktorunuz 5+4 erken bir hafta duyan da vardır ama ben o haftalar da duyamadım 8. Hafta da duyuldu benim
GizeemArslaann Biz 7+4te duyduk canım şu an 18 haftalığız oğlumla 💙 duymazsan endişelenme sakın. İlk keseyi görürsün büyük ihtimalle