Mahirissmoms valla ben hala iğne ilacını kullanıyorum artık düşük riski değil de ikizler de erken doğum riski oluyormuş onu mümkün olduğunca azaltmak için kullanıyoruz valla 4.5 aydır her gün vuruluyorum pirinç süzgecinde bile daha az delik vardır 😂😂 gerçi iyi olsunlar da iğne dediğin nedir alıştık vurulurum analık böyle bişeymiş heralde 😂❤️