Karanfill bende ilk kızıma hamileyken almadan önce gereksiz diye düşündüm sonra aman ne olacak alayım dursun dedim hastane çıkışından sonra kullanmaya başlayıp 8 aylık olana kadar da kullandım arabada yada bi yerden bi yere giderken büyük kolaylık oldu bizim için ilk dönemlerde oto koltuğu olarak da kullanilabiliyor bizimki şimdi oğlum içinde kullanıyorum şart değil illa ama bebek konforu için rahatlık