39+1 deyim kontrole gittim bugün. 2700 dedi kilosuna. Ama benim kızçem minyon ufacık 🌸 doktora sordum durdukça kilo aldır mı diye, o da dedi büyümüyor artık zaten minyon ufak doğacak, kilo almaz dedi. Açıkçası almaması benim için daha ii, dışarda beslerim ben onu 🥰