znkara Kızım oluyor 😍 burada bir çok yöntemle arkadaşlara baktırmıştım hepsinde erkek çıkmıştı çokta doğru yöntemler değilmiş 😅
Aysedmr znkara ayyy sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun 🤲🏻 banada hep erkek denildi kız istiyorum tabi önemlisi hayırlı evlat olması ama insanın kalbinden geçen bişey oluyor hep🥰
pembebiranneadayi znkara Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım benim ❤️ Banada herkes erkek dedi burada, ama ben 3 farklı kadın doğumcuya gittim 3 doktorda kız dedi 😂 22+5 iz
RavzaGanioglu Kaçıncı haftadasiniz … Bu arada tebrikler rabbim sag salim lucaginiza almayi nasip etsin
znkara Sudee9 18+3 haftalığız banada 14. Haftada kıza benziyor demişti ama kendini saklamıştı net göremedim dedi bugün çikolata yiyip gittim çok net gösterdi hatta defalarca sordum kesin mi diye 😂
znkara Merve000 valla isim olarak hatırlamıyorum ama hiç biri bilemedi 😂 gerçi ultrason kağıdı olarak değil hesaplama şeklinde baktırmıştım
znkara Aysedmr amin hepimize inşallah 💜 bende en baştan beri kız hissediyordum 5 yaşında oğlum var bir de ☺️
znkara pembebiranneadayi amin hepimize inşallah 💜 ben en başından beri kız hissediyordum doktorumda hep kıza benzetti bugünde kesinleşti çok şükür, burdan ne anlıyoruz teori ve hesaplamalara inanmıyoruz 😂
nilsubldn @znkara sağlıkla kucağınıza alın🌸en başından beri kız hissediyorum bende burda kime baktırsam hepsi erkek diyor ve sonucun %90 doğru hesapladıklarını söylüyorlar ama Allahtan başka kimse bilemez tabikii bekleyip göreceğim bende❤️
znkara nilsubldn %50 şans var zaten bende tutmadı hiç biri nasıl %90 doğruluk oluyorsa 😅 allah herkesin gönlüne göre versin 💜
Minigiim-vebenn52 znkara bende öğrendim kızım oluyor şimdi isim telaşına düştüm siz ne düşünüyorsunuz 😂
znkara Minigiim-vebenn52 ben hamileliğimi öğrendiğim ilk gün adını koymuştum 😅 Meva olacak inşallah 💜