Çok teşekkür ederim hepinize bilgilendirdiğiniz için biraz tedirgin oldum çünkü bir dış gebelik geçirdim ben yine olur diye biraz tedirginim ama tabi kıyasladığım zaman farklılık çok dış gebelikte beta hcg yüksek olmasına rağmen idrar testi çok silik çıkıyordu ama şimdi daha 3 gün var adetim pırrr diye çift çizgi oldu direk