Kayrakusum_0 Herkese merhaba bebekler ne zaman anne ya da baba der sizinki kaçıncı ayda bunları söyledi çok merak ediyorum şu an bebeğim 3 aylık arada ayyne diyor ama bilinçsizce yapıyor tabiki bunu söyleyene kadar da aguluyor 😂
Bernasnli Kayrakusum_0 ooo anneye çok var önce ardışık kelimeleri söylüycek maalesef ki baba dede önce söylüycek 😂6-10 aylıkken
Eemoom Kayrakusum_0 4.5 aylıkken anniiiğğğ demeye başladı kızım. Sürekli anniğ anniğ diyordu. Özellikle açıkıp ağlayınca falan 😂 sonra dede,mama, gel,hadi,du falan demeye başladı. En son baba dedi 🤣🤣 şu an 8.5 aylık. Bayağı kelimesi var.
Svd12345 Kayrakusum_0 oğlum iki buçuk yaşında yeni anne dedi .. bna baba dyordu 🤣🤣hala da hem anne hem baba dyor 😀