Oznur12 Merhaba. İlk hamileliğimde ilk 3 ay sadece kusma yaşıyordum sonra çok rahattım ama ikinci hamileliğimde üstümde çok bir halsizlik, yorgunluk, iştahsızlık var. 8. Haftadayım , sizlerin de bu belirtileri olmuş muydu ne zaman geçmişti ?
xbebegimx Oznur12 16ya kadar bulanti halsizlik devam etti 20 den sonra agrilar kramplar basladi bulantilari arar oldum
Annebebis Oznur12 benim de 12. Haftaya kadar öyleydi parmağımı oynatasim gelmiyordu ama kan değerlerim çok düşüktü siz kontrol ettirdiniz mi belki ondan kaynaklıdır sizinde
Oznur12 xbebegimx umarım öyle olmaz ya iki yaşında da bir oğlum var onunla tam zaman geçirmiyormuşum gibi, haksızlık ediyormuşum gibi hissediyorum sürekli halsizliğimden dolayı
Oznur12 Annebebis evet kontrol ettirdim biraz düşükmüş belki benim de o yüzdendir umarım benimki de 3. Ayda geçer