Ela05 benim bebeğiminki 2,5 çıktı. Nipt yaptırdım temiz çıktı. Ense kalınlığı sadece kromozom anormalilerinde değil farklı rahatsızlıklarda da önemli rol oynuyor örneğin kalp hastalığı gibi. O da detaylı ultrasonda ortaya çıkar bence sizinki çok da kalın değil zaten genelde 4 üzeri riskli oluyor bunu bir profdan dinledim. 2 ya da 2,5 normal canım