Hanımlar merhaba 7 haftalık hamileyim ikizdi biri düştü şükür diğeri iyi ama kesenin ha tarafında kanama yeri var düşükten kalanda olabilir bilmiyoruz 2 hafta olalı düşük yapalı hala kahverengi lekelenme bitmedi birden kırmızı kan geliyor birden kahverengiye dönüyor böyle birşey yaşayan varmı ne zaman biter